ARDAHAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLK ATAMA İLE GELEN ÖĞRETMENLERDEN İSTENECEK BELGELER

Öğretmenlerden Başvuru İşlemleri Sırasında İstenecek Belgeler

 

(Asılları Yanında Olmak Kaydıyla Fotokopileri)

ÖĞRETMEN ÖZLÜK DOSYASI

1-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

2-Son 6 Ay içinde çekilmiş 3 adet vesikalık Fotoğraf

3-Lisans Diploması veya Mezuniyet Belgesi

    (Fen Edebiyat Mezunu olanlar Pedagojik Formasyon Belgelerini getirecekler)

4-Son altı ay içinde alınmış Sabıka Sorgulama Belgesi

   (Başvuru ekranında Sabıka Kaydı İstenecek denilenlerden alınacaktır)

5-Elektronik Başvuru formu Örneği

6-KPSS10 Sınav Sonuç Belgesi

7-Özlük Dosyası (Kırtasiyelerden temin edilebilir. (8 Gözlü)

8-İletişim Bilgileri (Adres, Cep telefonu, Sabit Telefon Numarası)

 

Milli Eğitim Müdürlüğü´nden alınabilecek Belgeler

1-Askerlik durumu gösterir belge (Erkek Öğretmenler İçin)

2-Son altı ay içinde alınmış sağlık raporu

3-Mal Bildirim Formu

4-Etik Sözleşmesi

 

Not:

İlimiz Merkez İlçeye atanan öğretmenlerimiz Ardahan Merkez Halk Bankası´ndan Hesap açmaları gerekmektedir.

 

 

                                                                                                                                            Erol İTİŞGEN

                                                                                                                                Milli Eğitim Müdür Yardımcısı 

Kaptanpaşa Mahallesi Mukdet Demir Sokak No2 Merkez/ARDAHAN - 0478 280 7500

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.