ARDAHAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLK ATAMA ÖĞRETMENLERİMİZDEN İSTENECEK BELGELER

İLK ATAMA ÖĞRETMENLERİMİZDEN İSTENECEK BELGELER

18/03/2020 tarihi itibari ile ilimize atanan öğretmenlerimizin Müdürlüğümüze teslim edecekleri evraklar aşağıda belirtilmiştir.

 

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,

b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden     Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş Biyometrik fotoğraf  (3 adet),

f) Mal bildiriminin (İl Millî Eğitim Müdürlüğümüzden temin edilecektir)

g) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

ğ)Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına   dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

h) Yerleşim Yeri Belgesi (Oturma Adresi)

ı) Adli Sicil Kayıt Belgesi

1-Adet Özlük Dosyası

Kaptanpaşa Mahallesi Mukdet Demir Sokak No2 Merkez/ARDAHAN - 0478 280 7500

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.