Proje yürütücüsü olarak görevlendirilenlerin elektronik imza işlemleri ile ilgili dikkat etmeleri gereken hususular;
1. Proje yürütücüsü olarak görevlendirildiğine dair yazı ve ekte yer alan formu eksiksiz doldururarak il e-imza sorumlusu (MEBBİS Yöneticisi) ile iletişime geçilmesi (excel form için tıklayınız),
2. Formların elden veya ardahanmem@meb.gov.tr adresine mail olarak en geç 17/11/2017 tarihi mesai saati sonuna kadar iletilmesi,
3. Talebin iletilmesinden sonra kişinin formda belirttiği mail adresine (kurumsal eposta adresi olması şart değildir) gönderilecek talimatlar doğrultusunda ödemelerin yapılması ve
4. Kesinlikle kişisel başvuru yapılmaması gerekmektedir.
Proje yürütücülerinin ve başvuru yapacak kurumların elektronik imza başvurusu dışında yapacakları iş ve işlemler için çağrı metnini incelemeleri gerekmektedir.