2800
15:43
25.07.2018

24/07/2018 tarihi itibari ile ilimize atanan öğretmenlerimizin Müdürlüğümüze teslim edecekleri evraklar aşağıda belirtilmiştir.

 

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,

b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş Biyometrik fotoğraf (6 adet),

f) Mal bildirimi (İl Millî Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir),

g) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

ğ) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (Ek-1) (forma ulaşmak için tıklayınız.

"Güvelik soruşturması ve arşiv araştırması formu bilgisayar ortamında doldurulup çıktı alınacaktır."

ı) Adli Sicil Kayıt Belgesi

teslim etmeleri gerekmektedir.

 

NOT: Evrakların teslim edileceği tarih 10 Ağustos 2018 tarihidir.

Yayın Tarihi: 25.07.2018