ARDAHAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSU İÇİN DUYURU

Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2017/2018 Eğitim Öğretim Yılı Ücretli Öğretmen Olarak Görev Yapmak İsteyenler İçin Gereken Koşullar ve İstenen Evraklar Aşağıda Belirtilmiştir.
ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSU İÇİN DUYURU

DERS ÜCRET KARŞILIĞI ÜCRETLİ ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME DUYURUSU

          İlimiz Merkez İlçeye  bağlı okullarda kadrolu öğretmenlerle doldurulamayan veya sınıf ve branş öğretmenlerimizden askere giden, ücretsiz izne ayrılan ve raporlu olanların yerine öğretmen ihtiyacının olacağı düşüncesiyle Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerinin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesine göre ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır. Görevlendirmeler Talim Terbiye Kurulu Başkanlığının Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Öğretmen olarak atanacakların atamalarına esas olan alanlar ile mezun oldukları Yükseköğretim Programları ve Aylık Karşılığı Okutacakları Derslere İlişkin Esaslarda belirtilen atanmaya esas alanlara göre öğretmen olarak atanabilecek durumda bulunanlara branşlarına göre öncelik verilmek üzere; Eğitim Fakültesi Mezunlarından 2017(KPSS-P 121) Beden Eğitimi (BESYO), Müzik ve Görsel Sanatlar, Felsefe Grubu, İlahiyat Fakültesi Mezunu olanlar ise (P-10)alan puan üstünlüğüne göre görevlendirme yapılacaktır.

Ücretli Öğretmen görevlendirmelerinde aşağıdaki sıralama esas alınacaktır.

 1-Eğitim Fakültesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İlahiyat  Fakültesi, (BESYO), Müzik, Görsel Sanatlar ve Felsefe Grubu mezunu olanlar, 

 2-Okul Öncesi eğitimi öğretmen ihtiyacı görevlendirmeleri ise Bakanlığımızın 29.07.2011 tarihli ve 1985 sayılı yazıları doğrultusunda yapılacaktır.

 3-Başvuru süresi içinde müracaat etmeyenlerin müracaatları dikkate alınmayacaktır

 4-Görev alacak olan öğretmenlerin mazeretsiz olarak görevden ayrılamayacaklardır. 

 5-Görev verilip göreve gitmeyenlerin sıra hakkını kayıp etmiş olup ikinci bir değerlendirmeye kadar tekrar görev verilmeyecektir. 

Görevlendirildiği halde 3 (üç) gün içinde görevine başlamayanın yerine öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.

6-Başvurular 21 Ağustos - 10 Eylül 2017 tarihleri arasında başvuru belgeleri müdürlüğümüz atama şubesine teslim edilecektir.

7-Başvuru sahiplerinin güvenlik soruşturmaları tamamlandıktan sonra, KPSS Puan üstünlüğüne göre görevlendirmeleri yapılacaktır. 

Ön lisans mezunları ve yukarıda belirtilen Fakülte mezunları dışında, diğer Fakülte mezunlarının müracaatları alınmayacaktır. İhtiyaç duyulduğunda yeni bir duyuru yapılacaktır.

BAŞVURU İÇİN İSTENİLEN BELGELER:

1-Başvuru Formu (Başvuru Formu İçin Tıklayınız)

2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.

3-Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin Fotokopisi.

4- Formasyon belgesi (var ise).

5- KPSS Sonuç Belgesi         

6- Sabıka Kaydı

7-Erkek Adaylar için Askerlik Durum Belgesi

 

 

Kaptanpaşa Mahallesi Mukdet Demir Sokak No2 Merkez/ARDAHAN - 0478 280 7500

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.